loading...
ahw
abod بازدید : 99 پنجشنبه 21 مهر 1390 نظرات (0)
در حال حاضر این بزرگترین آرشیو تصویری رپ فارسی در اینترنت هستش
اکثر ویدیو ها با کیفیت اچ دی هستن و بدون تگ سایت !
هر خواننده ای که اسمش اینجا هست ولی ویدیویی ازش نیست میتونه ویدیو و فری استایل هاش رو به ایمیل سایت بفرسته تا لیستش تکمیل بشه . به زودی ویدیو های قدیمی رپ فارس با بالاترین کیفیت از همینجا !







خوابم میاد Dl NQ
قلقلی DL HD DL HQ
عاشقتم DL Full HD


چقدر تنهایی بده DL Full HD | DL HQ | DL Low Q
پورتو ریکو
DL HD | Dl HQ
ولنتاین ِDL NQ | DL 3gp
امشب میخوام DL HD
بیا بیا DL HD | DL HQ


خوش به حالت Dl HD | Dl NQ
بزنید به تخته DL NQ
چیزی شده ؟ DL HQ


منو دوست داری Dl HQ


باال میخوام
Dl HD DL NQ
بازنده ِDL NQ


لاشخور کشی (دیس عرفان) DL NQ
گریه نکن DL NQ




اجرای زنده DL 23 mb


غریبه DL NQ


کرکس ها نمی میرند DL Full HD | Dl HQ


پول(فری استایل) DL wmv


فری استایل
DL 4mb
کنسرت ( مالزی) DL HQ | DL NQ
با من بیا ( فری استایل) Download


تز جدید
قرتی Download
توبه ِDL NQ


نمیشه DL NQ
میخوام باهات برقصم DL HQ
با تو هستم DL NQ


درس عاشقی DL HQ
پایه باشید DL NQ


بگو هستی ؟
Dl HD | Dl NQ
تهی واقعی DL HD
از دست تو DL HQ | DL NQ
من و این - این و من DL LQ


تو به حرف من گوش کن DL HD Q
منو داری
Dl full HD | Dl HD | Dl HQ
اگه راستشو بخوای DL HD | DL HQ
با یاد تو DL HQ
بی تو می ترسم(ف.ا) DL HD
بی تو می ترسم DL NQ
بگو بینم ندیدیش DL NQ


میدون Dl HQ
لاله
Dl Full HD | Dl HQ


جامون همون جاست ( فری استایل ) DL MP4 2mb
غم نامه DL HQ
فری استایل Download


هنوز پایه ای یا نه ( فری استایل )
DL 8mb
خاطرات رفته
DL HD
تو خیابون DL HQ


قلاده گردن Dl Full HD | DL HQ
شبیه من (فری استایل) DL 3mb mp4
زندگی خوب Download
فانوس راه DL HQ


بشین پاشو ( فری استایل ) DL Mp4 6mb
شیپور (فری استایل) Dl 16mb
فری استایل ( فست ) Download
تخت سلطنت ( فری استایل) Download
سرعت مغز DL HQ | DL LQ


راه من (کنسرت) Download


تو عوض نمیشی Dl Full HD
بازنده DL Full HD
کجا دنبالت بگردم DL HQ

http://1.mixfa4.in/89/ax/48/neshone.jpg رامتین ( محمود )
آتیش پاره Dl HD | Dl NQ


بخش 1 صحبت های هیچکس و ریویل Download
بخش 2 صحبت های هیچکس و ریویل Download
اجرای هیچکس و Reveal (یه روز خوب میاد) Download
اجرای هیچکس و Reveal (تیریپ ما - اختلاف)
Download
اجرای Reveal Download
مصاحبه ( من و تو ) Download
واسه هر ایرانی ( استودیو کرگدن) Download


بخند مصنوعی ( تیزر ) Dl mp4
در رو باز کن ( رسمی) DL HQ
واسه هر ایرانی ( استودیو کرگدن) Download


فری استایل Download


زنجیر یادگاری ( ورژن کنسرت) Dl Mp4


سخته برام
Dl NQ
اگه یه بار DLNQ


تو به حرف من گوش کن DLHD Q
بزنید به تخته DL NQ
نگو نمیشه DL NQ


اوترو همیشگی Dl HQ | DL Normal Q | DL low Q
دوباره
Dl HQ
نخواستم Dl NQ
فری استایل Download
راه من( کنسرت) ِDownload



مادر
Dl Full HD | Dl HQ
خوابم میاد
Dl NQ
قلقلی DL HD | DL HQ
عاشقتم DL Full HD


قاصدک ( فری استایل ) Dl 3Mb
بعث تاریکی ( فری استایل )
DL Normal Q


به زودی


چرا ؟ DL HQ
زیبای خفته DL HD
از تو هیچی ندارم Dl NQ
سلام ِDl Full HD


ماتم DL HQ
عاشقت میشم Dl HD | DL HQ | DL LQ


فری استایل Download
راه من ( کنسرت) Download


ویدیوی کنسرت DL HQ | DL LOW
اشک های اسیدی Download

http://1.mixfa4.in/89/ax/48/neshone.jpg مخته ( حسین )
جون مادرت برقص DL NQ


زمستون
DL HD | DL HQ

http://1.mixfa4.in/89/ax/48/neshone.jpg مسیح
منو دوست داری Dl HQ


پلنگ زخمی
Dl NQ
کنسرت شاهین
Dl 9mb
مصاحبه با سکو
Dl 36 mb
هذیان
DL HD | DL NQ
مهدی ( اجرای زنده ) Download
انکار DL NQ


شیپور (فری استایل)
Dl 16mb
قلاده گردن Dl Full HD | DL HQ


چالیم 2 DL Full HD | DL HD | DL HQ | DL NQ


بخش 1 صحبت های هیچکس و ریویل Download
بخش 2 صحبت های هیچکس و ریویل Download
اجرای هیچکس و Reveal (یه روز خوب میاد) Download
اجرای هیچکس و Reveal (تیریپ ما - اختلاف) Download
یه روز خوب میاد ( اجرای زنده در سوئد )
DL HD DL NQ
عاشقتم ( فری استایل ) Download
فری استایل یه روز خوب میاد از هیچکس در دانشگاه soas Download
واسه هر ايراني حرف دارم ( استودیو کرگدن) Download
اجراي يه روز خوب مياد ِDownload
اجراي رفاقت تعطيله
Download
اجراي تريپ ما به همراهي ريويل
Download
اجراي آهنگ اختلاف Download


نمیدونم اسمش چیه ؟ Dl Full HD
می خوام زن بگیرم Dl Full HD
به این میگن داف DL NQ
خوشگلی دردسر داره DL HD


سرباز وطن DL FULL HD | DL HD | DL HQ
به خاطر من ( غیر رسمی) Dl HQ
قصه زیر زمین DL HD
فری استایل ( دیوار) DL
با من باش ( فری استایل) Dl
نه اصلا ( اجرای واشنگتون) Download
سخته ( اجرای واشنگتون) Download
تمومش کن و سی دی رو بشکن ( واشنگتن) Download



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 11,273
  • بازدید کلی : 152,607